Resurfacing to odmłodzenie skóry przez odbudowę. Kwasy dermatologiczne, wykorzystywane do tej pory w pilingach do złuszczania skóry, znalazły nowe zastosowanie w terapeutycznej pielęgnacji skóry. Resurfacing obejmuje całokształ przemian zachodzących w powierzchniowych i głębokich warstwach skóry, które mają na celu pobudzenie odnowy komórkowej, stymulację procesów -naprawy i regeneracji skóry i w konsekwencji jej przebudowę – remodeling.

pHFormula ANTI AGE – przeznaczony jest dla osób z typowymi objawami starzenia się skóry takimi jak: fotostarzenie, zmiany pigmentacyjne, szara i pozbawiona blasku skóra, zmarszczki mimiczne. Skład: kwas migdałowy, kwas pirogronowy, kwas laktobionowy, retinol, PH-DVC TM.

pHFormula ACNE – zapobiega stanom zapalnym oraz normalizuje problemy skórne. Wskazania: Trądzik klasy I, II, III, osoby ze skórą tłustą i trądzikową z nadmiarem serum oraz rozszerzonymi porami. Skład: kwas pirogronowy, kwas migdałowy, kwas salicylowy, PH-DVC TM, azelogicyna.

M.E.L.A. – zabieg redukujący przebarwienia różnego rodzaju: – melasma, ostuda, – przebarwienia wywołane światłem UV, – zaburzenia produkcji melaniny, – przebarwienia wywołane stanem zapalnym, – przebarwienia hormonalne, starzeniowe, – przebarwienia posłoneczne.

RESURFACING SKÓRY PHFORMULA TO PRZYSPIESZONA FORMA ZŁUSZCZANIA STYMULUJĄCA SKÓRĘ POPRZEZ 3 MECHANIZMY:

Pobudzenie wzrostu naskórka poprzez usunięcie warstwy rogowej
Usunięcie poszczególnych warstw uszkodzonej skóry i zastąpienie ich zdrową znormalizowaną tkanką.
Aktywacja mediatorów wywołujących stan zapalny do produkcji nowego kolagenu i glikozaminoglikanów w skórze właściwej.

PRZECIWWSKAZANIA DO WYKONANIA ZABIEGU:

• ciąża,
  • karmienie piersią,
  • alergie na składniki zawarte w preparatach pH Formula,
  • aktywne choroby bakteryjne,
  • choroby nowotworowe,
  • bielactwo w miejscach w których chcemy wykonać zabieg,
  • przyjmowanie retinoidów,
  • łuszczyca aktywna,